Dotaz

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 29 13:15:57 CET 2001

> Varuji pred Linux-CD !!
>
> Objednavku jsme posilali 16.1. (byla "overena"), urgovali jsme ji
> 24.1. , ale porad nic. Asi si takhle predstavuji
> ".. Vaši objednávku v nejkratším možném časovém úseku vyřídíme."
>
> A co ostatni ? Objednaval si nekdo z vas u nich ? Jake mate
> zkusenosti ?
>
> Miroslav BENES

Ja ano, proto jsem to uvedl. Pravda je, ze objednavka prisla dele nez je
zvykem. Pravda ale taky je, ze se me z linux-cd omluvili v tom smyslu, ze
necekali tak obrovsky napor a tim padem se pozdrzelo vyrizeni vsech
objednavek. Mam za to, ze stejnou omluvu posilali i sem do konference. Co se
tyce kvality dorucenych CD - jsem spokojen.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz