instalace Linux na 386

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 29 18:40:33 CET 2001

On Mon, 29 Jan 2001 14:52:04 +0100, Jan Klugl wrote:

: Nesouhlasim, pres PLIP se to da celkem v pohode. Sice to dyl trva,
: ale clovek nemusi otvirat pocitac. Samozrejme to predpoklada ze
: se mam pres ten PLIP kam pripojit :)

Pokial si dobre spominam, zrovna RH 6.2 (neviem ako CZ)
mal plip pekne pomrveny a mam ten dojem, ze to neslo vobec -
kvoli nejakym zavislostiam sa proste plip nevedel natiahnut.

Potreboval som instalovat Linux na 486-kovy notebook
bez CD-cka, jedina sietova PCMCIA karta, ktoru som mal
k dispozicii, bola Linuxom nepodporovana a na disku
som miesto nemal. Skoncil som kompilaciou vlastneho
jadra a upravou bootovacich diskiet. Potom to uz cez
PLIP islo v pohode.

A to bolo este vcelku v pohode oproti instalacii Win98
na rovnaky pocitac - tie si kludne vyziadali reboot,
po ktorom uz sietovu kartu nevideli, ale sa cez nu
pokusali pristupovat na instalacne medium a hladat
na nom svoj vlastny ovladac :-)

:> > Jak bych mel postupovat, pretahnout laplinkem instalaci do
:> > 386 z druheho pocitace?

Ak mate dost miesta a skutocne nie je moznost to CD-cko
zohnat, bude to asi najmenej problemove riesenie.

:> > A ktere soubory? Ze kterych slozek na prvnim CD?

Uz vam myslim odpovedali.

Zdravi
--
                                   Stano