instalace Linux na 386

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pondělí Leden 29 15:24:34 CET 2001

> pokud tam nemate sitovku (pak muzete z ftp/nfs) tak si tam vrazte to CDcko
> aspon na instalaci. Vse ostatni bude bolestivejsi nez toto
Ale i tak to bude 386. Radeji bych prehodil disk do nejrychlejsiho PC, ktere
mate a instaloval to tam. U starych desek a fat (typicky pro eindoze) jsem
mival problemy s prenesenim disku, protoze neumely pouzit jinde vytvorene
fat oddily. U linuxu jsem se s tim jeste nesetkal.
Vanous