mp3 stream,coder,decoder

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Leden 29 22:37:23 CET 2001

> Dobry den,
> resim na bazi linuxu prenos audio signalu pres internet.Napadlo me reseni
> podobe mp3 streamu.
> Resil nekdo neco podobneho?
> Existuje nejaky lepsi format z lepsi kvalitou,mensim prenosem a
existujicim
> encoderem,decoderem na linuxu?
> Na inetu jsem nasel LAME(mp3),ma s nim nekdo zkusenosti?
> Lze na encoder/decoder presmerovat audio vstup/vystup ze zvukovky?
> Jake zvukovky byste doporucili?Soundblaster Live?
> DIKY,DIKY,DIKY PREDEM ZA JAKOUKOLIV ODPOVED(NEBO NAKOPNUTI SPRAVNYM
> [...]

Dobry den.
Tento problem jsem sice neresil, ale nakopnout Vas mohu :-))
Ne vazne. Zkuste linux.box.sk je tam docela solidni vyber softwaru pro
linux. (nerikam, ze je tam zrovna to co hledate, ale take to nevylucuji)

S LAME zkusenosti zatim nemam. Preci jen mp3 delam radsi we woknech. Pohodli
a rychlost Audiocatalystu mi zatim zadny program v Linuxu nenabízí. Nehlede
na moznost editace ID3v2 tagu. V tom Linux (bohuzel) dost zaostava.

Sice existuji alternativy k mp3, ale zatim nejsou natolik rozsirene ( o
podpore linuxu ani nemluvim), takze bych asi zustal verny mp3.
Treba mrkvosoft ma taky neco :-)))) Ja pouzivam mp3 s variabilni bitrate,
vrele doporucuju!

Myslim, ze pro vetsinu pouziti naprosto dostacuje SB 128. Je naprosto
kompatibilni s vsim. Hlavne se nejdriv podivejte, jak je na tom zvukovka s
podporou v Linuxu. Treba takove ty integrovane hracky se rozchazeji dost
mizerne - nerikam, ze to nakonec nejde, ale jsou s tim dost casto problemy.
Ja mam jiz par let zvukovku s cipem ES1969 a kdyby nebyla do ISA slotu, tak
bych s ni jiste jeste par let vydrzel. V linuxu nemela jediny problem.
Kvalita pro doma naprosto dostacujici.
                                                            Pavel Rauš