mp3 stream,coder,decoder (OT)

Martin Kokes martin na gplus.cz
Středa Leden 31 11:08:47 CET 2001

"Pavel Rauš" <rqs na cmail.cz> píše v diskusním příspěvku
news:00d601c08a3b$ab9312e0$4d94e4c2 na pajik...
> a rychlost Audiocatalystu mi zatim zadny program v Linuxu nenabízí.
Nehlede
> na moznost editace ID3v2 tagu. V tom Linux (bohuzel) dost zaostava.
> Treba mrkvosoft ma taky neco :-)))) Ja pouzivam mp3 s variabilni bitrate,
> vrele doporucuju!

Proboha, doufám, že ty výsledky své práce pak nesdílíte přes I-net. Co se
týče Audiocatalystu, nemá absolutně žádnou korekci chyb (C2) a ten
zabudovaný enkodér je výsměchem a hanbou formátu MP3...
S kombinací cdparanoia+lame (Exact Audio Copy+lame pro win32)
nesrovnatelné...

MK