instalace Linux na 386

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Leden 30 00:07:50 CET 2001

Jordano wrote:

 > Chtel bych vyzkouset Linux, koupil jsem si Red Hat Linux 6.2 CZ s
dvema CD a
 > chtel bych ho vyzkouset na stary 386, ale tam nemam CD-ROM.

Budete mit pravdepodobne velke problemy s operacni pameti. Pro
instalaci RH je potreba prinejmensim 16MB. A instalacni program
swapuje i pri 32MB. Taky si asi budete chtit prelozit i vlastni
orezane jadro. Uz proto bych vam doporucil nainstalovat a
zkonfigurovat system na silnejsim stroji a dat pak disk
zpatky.

P.S.: Pokud budete kompilovat kernel na 386, tak dejte vedet,
jak dlouho to te vykopavce trvalo :-)

--
/*
    Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz