syslinux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 30 07:03:56 CET 2001

> Dobry den,
>
> mel bych takovy dotaz.
> Pokud pri vypalovani CD pouziji volbu pro emulaci boot diskety dle
> el_torino specifikace, jsem schopny zpetne ziskat obraz (image) te
> diskety? Zkousel jsem dd if=/dev/$cdrom of=/tmp/image bs=1024 count=2880,
> ale to nefunguje.
> Mate nejaky napad?
>
> Vanous Petr Vanek

Ja mel za to, ze pri teto volbe potrebujete obraz zaveditelne diskety -
boot.img:
dd if=/dev/fd0 of=boot.img bs=10k count=144
Mkisofs pak k tomu vygeneruje boot.catalog a oboji najdete potom v korenu
vypaleneho CD. Nebo je to jinak? Alespon ja takto naposledy minuly tyden
vyrobil funkcni bootovaci CD (ovsem ale ta boot disketa obsahovala DRDOS, to
by ale na principu nemelo nic menit) a dokumentaci specifakace El Torito,
ktera je soucasti mkisofs je to popsano podobne.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz