syslinux

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Úterý Leden 30 07:12:32 CET 2001

Zdravicko,

> Ja mel za to, ze pri teto volbe potrebujete obraz zaveditelne diskety -
> boot.img:
> dd if=/dev/fd0 of=boot.img bs=10k count=144

:-), jasne, postup jsem nevypisoval, je jasny: -b image.diskety

> Mkisofs pak k tomu vygeneruje boot.catalog a oboji najdete potom v korenu
> vypaleneho CD. Nebo je to jinak? Alespon ja takto naposledy minuly tyden

Ten image diskety tam primo videt byt nemusi, protoze muze lezet mimo strom
vypalovaneho CD. Ale na CD nekde je, kdyz to z neho bootuje. Myslite, ze je
to ulozeno v tom catalogu? Me jde o to, jak to dostat z vypaleneho cedecka
zpet.

Vanous