jadro 2.2.4 + modutils 2.4 + iptables 1.1.1

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Úterý Leden 30 10:10:38 CET 2001

ahoj,
nasinatloval sem si RH 6.2 CZ, ma to fungovat jako brana (+maskarada ...,
proxy) na internet

Nainstaloval sem tam nove jadro (2.2.4) (pred tim sem jeste nainstaloval
modutils 2.4). Nekolikrat sem to prekompiloval, dokud mi vse nejelo. do
jadra sem zakompiloval i podporu pro IPtables (nahrazuje ipchains).

po kompilaci jadra sem si stahl zdrojaky iptables a chtel sem je
nainstalovat, ale kdyz jsem dal "make" tak to na me vyplivlo, ze musim
aplikovat patch-test3-pre6-reject-enhancments

tento patch byl u zdrojaku iptables

tak sem vlezl do aresare kde jsou zdrojaky jadra (/usr/usrc/linux) a spustil
"path -p1 < patch-...."

a zacalo mo to hazet takoveto chyby:

patching file "include/linux/netfiletr_ipv4/ipt_REJECT.h"
reversed or previously applied patch detected Assume -R ? [n]

kdyz dam "n" tak se me to pak zepta
 apply patch anyway [n] a dam "y" tak se tam vyskytne moc "FAILED na radku
xxx"

no a kdyz dam "n" u prvni otazky tak se to preskoci

tak se to opakuje u nekolika souboru

kdyz pak dam make v iptables
tak stale narikaji ze patch nebyl aplikovan

dival sem se jak to ten make kontroluje a on se diva jestli byly aplikovane
patche ktere ma ve stejnem adresari, asi by nebylo nejrozumnejsi je smazat a
pokracovat bez nich, nebo je to mozne?

a proc me tam vyskakuji ty otazky, kdyz sem pred tim zadny patch
neaplikoval, nemusim pred tim aplikovat jeste nejaky?

Diky za kazdou radu

Martin