jadro 2.2.4 + modutils 2.4 + iptables 1.1.1

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Úterý Leden 30 11:27:22 CET 2001

Uz jsem to vyresil
zapomnel sem neco zakompilovat do jadra :-(
a taky sem nasel novejsi verzi

ted to jenom rozchodit

nemate nekdo nejake ukazkove soubory prikazy jak to nakonfigurovat aby to
fungovalo jako firewall a zaroven delalo moskaradu?

Diky
Martin

Martin Kozusky <kozusky na ics.muni.cz> píše v diskusním
příspěvku:G7yxJH.65w na news.muni.cz...