CAD programy [Was: Re: Wine, Win4Lin]

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 30 12:22:01 CET 2001

On 29/01/2001, Ivan Bibr wrote:

>  Zkuste Cycas, Licence je "Free for non-commercial use", ma nejaka
>  omezeni ohledne tisku - printing in maximum size of "DIN A4" or "US
>  Letter". Snad to nebude vadit. Nezkousel jsem skoro vubec, jen jsem
>  ho videl ale mohl by vyhovovat.
>
>  Odkaz : http://www.cycas.de/edown.html

Diky, zkusil jsem, popral jsem se s tim a zase zrusil. Funkcne na to asi
ma, ale ovladani mi fakt nesedi. Nakonec jsem nastesti rozbehal qcad :)

>  Jinak dost dobra stranka na sofware podobneho typu je finsky SAL :
> http://sal.jyu.fi/index.shtml.
>
>  Kategorie "CAD, Drawing & Painting Tools" je pak primo na adrese
> http://sal.jyu.fi/E/2/index.shtml.

Pekne udelane stranky, to se muze obcas hodit...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka