CAD programy [Was: Re: Wine, Win4Lin]

Ivan Bibr ibibr na tsbohemia.cz
Pondělí Leden 29 14:34:04 CET 2001

On Mon, 29 Jan 2001, Michal Krause wrote:

> Kdyz uz jsme u toho CADu, zrovna ted bych potreboval nakreslit relativne
> jednoduchy rys. Nejde o nic moc sloziteho, ale potrebuji tam mit koty a
> rozhodne se mi je nechce delat rucne. Doporucil by mi nekdo neco?

 Zkuste Cycas, Licence je "Free for non-commercial use", ma nejaka omezeni
ohledne tisku - printing in maximum size of "DIN A4" or "US Letter". Snad
to nebude vadit. Nezkousel jsem skoro vubec, jen jsem ho videl ale mohl by
vyhovovat.

 Odkaz : http://www.cycas.de/edown.html

 Jinak dost dobra stranka na sofware podobneho typu je finsky SAL :
http://sal.jyu.fi/index.shtml.

 Kategorie "CAD, Drawing & Painting Tools" je pak primo na adrese
http://sal.jyu.fi/E/2/index.shtml.

A pozdravem

				I.B.

--