ZOPE, jak poslat soubor na server

Petr Knapek knapek na knapek.pvt.net
Úterý Leden 30 19:34:49 CET 2001

Ahoj,

    RH> Dobry den, potrebuji odeslat z klienta textovy soubor na zope
    RH> server.  Nadefinoval jsem si tedy metodu send_file asi takto
    RH> =============================== <dtml-var standard_html_header>
    RH> <form action="receive_file" method="post"
    RH> nasnimanych dat:</td> <td><input type="File" name="file"
    RH> Odesli "> </form> <dtml-var standard_html_footer>
    RH> ===================

je důležité, abys zavolal ve svojí metodě receive_file metodu, která
vkládá soubor do ZODB.  Stačí, abys tam volal toto:
<dtml-call "manage_addFile(id, file, [title])">

file si vyzvedneš z REQUEST, id si buď vytvoříš z názvu předaného
souboru nebo zvolíš něco jiného.

    RH> Nicemene nemuzu dojit na to jak napsat metodu receive file.

    RH> Rovnez bych se pri te prilezitosti rad zeptal zdali neexistuje
    RH> najaky cesky mailing list ci newsgroup k zope.  Ja jsem nic
    RH> nenasel.

O žádné české nevím, sleduji diskusní skupiny Zope a Zope-dev na
www.zope.org a vyhovuje mi to.  Vždy tam rychle a dobře poradí.

    RH> -- Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>

Petr
--
Petr Knápek
NEXTRA Czech Republic, s.r.o., Hlinky 114, 603 00 Brno, Czech Republic

"Perl is worse than Python because people wanted it worse."
Larry Wall, 14 Oct 1998