ZOPE, jak poslat soubor na server

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Středa Leden 31 10:03:56 CET 2001

In article <87g0i0zy5y.fsf na knapek.pvt.net>, knapek na knapek.pvt.net  wrote:

> Ahoj,
>
>     RH> Dobry den, potrebuji odeslat z klienta textovy soubor na zope
>     RH> server.  Nadefinoval jsem si tedy metodu send_file asi takto RH>
>     =============================== <dtml-var standard_html_header> RH>
>     <form action="receive_file" method="post" RH>
>     Odesli "> </form> <dtml-var standard_html_footer> RH>
>     ===================
>
> je důležité, abys zavolal ve svojí metodě receive_file metodu, která
> vkládá soubor do ZODB.  Stačí, abys tam volal toto:
> <dtml-call "manage_addFile(id, file, [title])">

dik, ale toto nebudu potrebovat, ja ten soubor nechci ukladat ale
rozparsovat a ulozit do SQL.  Tuhle cast mi pise kolega a ja ji pak
zakomponuji.

> file si vyzvedneš z REQUEST, id si buď vytvoříš z názvu předaného
> souboru nebo zvolíš něco jiného.

No a prave tohle nevim jak udelat.  Prave ted jsem nasel neco ve ZDP: FAQ
a snazim se to pochopit.  Je tam
    def readline(self, REQUEST):
            fileobj = REQUEST.form['filename']

Ted nevim, jak to zakomponovat do ZOPE.  To asi budu muset receive_file
DTML_method zmenit na neco jineho?

> O žádné české nevím, sleduji diskusní skupiny Zope a Zope-dev na
> www.zope.org a vyhovuje mi to.  Vždy tam rychle a dobře poradí.

Tu zope jsem si prihlasil, nicmene program ktery pisu jsem slibil zitra
nasadit, takze ani nemam cas se moc poptavat a hledam v dokumentaci.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>