instalace Linux na 386

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 30 20:09:16 CET 2001

On Tue, 30 Jan 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Jordano wrote:
>

>  > Chtel bych vyzkouset Linux, koupil jsem si Red Hat Linux 6.2 CZ s
> dvema CD a
>  > chtel bych ho vyzkouset na stary 386, ale tam nemam CD-ROM.
>
> Budete mit pravdepodobne velke problemy s operacni pameti. Pro
> instalaci RH je potreba prinejmensim 16MB. A instalacni program

16MB pro RH6.1, 6.2 je málo, pádá to na nedostatku paměti, s 32MB to jde i
tak si to stěžovalo.
Jinak pro vlastní chod by 16M mělo stačit, akorát žádné X a podobné věci.
A spustit pouze služby co potřebujete.
Jinak pro nainstalování je lepší to dát do druhého PC.
Já když jsem instaloval na 486DX4 120MHz s 32M tak jsem šedivěl u toho a
na k6-2 300MHz 64M to bylo za chvilku.

> swapuje i pri 32MB. Taky si asi budete chtit prelozit i vlastni
> orezane jadro. Uz proto bych vam doporucil nainstalovat a
> zkonfigurovat system na silnejsim stroji a dat pak disk
> zpatky.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.