Zacatecnik hleda pomoc

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 30 18:48:16 CET 2001

On Tue, 30 Jan 2001 kubasek.linux na centrum.cz wrote:

> Koupil jsem si od Computer Pressu CD s Linux Red Hat 6.2 a kdyz
> se ho presne podle vsech prirucek pokousim nainstalovat (bootuji
> primo z CD), mam dva problemy:
>
> 1]
> I kdyz korektne zadam, aby se spustila graficka instalace, spusti
> se vzdy textova.

Málo paměti - v manuálu je napsaná špatná hodnota, nebo nepozná grafiku.

> 2]
> To by nebyl ani takovy problem. Instaluji tedy v textovem rezimu.
> Kdyz zadam vsechny pocatecni informace a instalator zacne cist z
> CD informace o baliccich, pres obrazovku se zacnou psat chyby tak
> zname z "jinych operacnich systemu" typu: Detected error on XXXX
> apod, nacez se instalator kousne, z mechaniky vyjede CD a musim
> pocitac restartovat.

Jaká chyba?
Chyba čtení nebo zápisu na HD, nebo ctení z CD?
Co máš za řadič a jak máš připojené CD a HD?

Co máš nastaveno v BIOSu u HD a CD nemáš tam auto? Nastav tam přímo
hodnoty, vypni udma.

Jinak po boot: napiš linux hdX=cdrom

misto X písmeno kde máš CD.

Jinak pokud třeba nemáš obsazene hdb tj hda->HD a hdc->CD tak tam dopiš
hdb=none

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.