Zacatecnik hleda pomoc

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Leden 31 07:32:37 CET 2001

Petr (c)obáo wrote:

> Málo pamiti - v manuálu je napsaná špatná hodnota, nebo nepozná grafiku.

Chyby jsou tri mozne

1. spatne medium
2. nectouci CD mechanika
3. Pretaktovany PC

Tipuji 3.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz