mp3 stream,coder,decoder

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 31 09:45:12 CET 2001

| Odesílatel: Jan Krnavek <krnavek na seznam.cz>
| resim na bazi linuxu prenos audio signalu pres internet.Napadlo me reseni
| podobe mp3 streamu.
| Resil nekdo neco podobneho?

urcite, nejmin stovky lidi. Zkuste pohledat v konferenci

resi se to tam kazdou chvilku. Dokonce se tam nedavno resilo i vysilani s
promennym bitrate a vcetne nastaveni, aby nepodtekl buffer.

| Existuje nejaky lepsi format z lepsi kvalitou,mensim prenosem a
existujicim
| encoderem,decoderem na linuxu?

ogg vorbis (zkompilujte si lame s jeho podporou)

| Na inetu jsem nasel LAME(mp3),ma s nim nekdo zkusenosti?
| Lze na encoder/decoder presmerovat audio vstup/vystup ze zvukovky?

ano, viz command line refference od lame 8-)

| Jake zvukovky byste doporucili?Soundblaster Live?

tak tu zrovna ne-e (smejd). Zkuste zvukovku zalozenou na jakemkoliv cipu
Yamaha, CMI8xxx, anebo SB PCI (prinejhorsim). SB pouziva spatne prevodniky
(sigma-delta 7. radu, pricemz za vyhovujici lze povazovat max. 3. rad,
vyssi rady produkuji slysitelne neharmonicke rusive kmitocty a nektere i v
klidu - bez signalu (viz princip S-D prevodniku)).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications