OT: TCP port status: filtered

Jan Zítka jzitka na hronov.ckd.cz
Středa Leden 31 15:01:46 CET 2001

Dobry den

Omlouvam se za trochu OT, ale uz nevim, kde hledat a tak prosim tady.
Nmap mi hlasi na jedne masine (neni to linux, ale HP-3000 s OS MPE/iX)
nekdy port status filtered. Na tom portu posloucha server IP
terminaly. Bezny stav je open - pak vsechno chodi, nekdy se ale
dostane do stavu filtered a to pak nelze navazat nove spojeni,
stavajici funguji dal.
Nevite nahodou, co ten stav znamena a kdy se do neho port muze dostat?
Podotykam, ze MPE/iX je natolik podivny system, ze se to nemusi
nejakych standardu moc drzet.
Takze se na mne moc nezlobte, mne opravdu nebavi server pro kriticke
aplikace trikrat tydne restartovat.

A kdyz uz: Neni tady nekdo, kdo ma s HP-3000 neco do cineni? Kdyztak
se ozvete, prosim, na muj mail.

Diky
Honza
--