DHCP x BootP

Vaclav Brozik broziv1 na feld.cvut.cz
Středa Leden 31 19:21:11 CET 2001

> ano (kdyz si ho napisete :)) A mohl byste ho pak zverejnit? :)

Zrovna v patek jsem prechazel z bootpd na dhcpd, tak jsem
si napsal skriptik. Zaznamy v bootptab musi bejt po radcich.
Prevede to jenom staticky zaznamy pocitacu.
A ten skriptik je tady:

http://www.gasos-ro.cz/lin/cnv-bootptab.awk

					Vasek Brozik

PS: nefunguje mi WPAD (web proxy auto discovery) v dhcpd.conf mam:
	option option-252   "http://www.gasos-ro.cz/wpad.dat";
    Prohlizec jsem zkousel MSIE 5.0 a 5.5 pod Windoze98.
    Ten konfiguracni skript funguje, kdyz se pouzije primo,
    ale WPAD nejak nefunguje. Nevite v cem je problem?