prepinani rozliseni v XWindows + mailer

pcernoch na imc.cas.cz pcernoch na imc.cas.cz
Středa Leden 31 17:17:46 CET 2001

Hezky den vsem.

Zrejme zase jeden trivialni dotaz, ale nevim kde
vycist odpoved, selhalo i moje privatni "How-To".

Mam novy monitor (hec !) a tak jsem musel nove nastavit
x-ka. Vse jede, jenom by me zajimalo jak muzu prepinat
mezi ruznou barevnou hloubkou obrazu - jestli to tedy jde.
Prepinac rozliseni (Ctrl-Alt-+) mi totiz prepne jenom v ramci
jedne barevne hloubky.
V XF86Config mam obe hloubky nastavene, takze problem bude
nekde mezi zidli a klavesnici...

A jeste dalsi dotaz - jak muzu odstranit virtualni velikost
obrazovky ?
Kdyz se prepnu do 800x600 tak je zobrazovana plocha vetsi
nez plocha monitoru ale v XF... jsem nic blizsiho nenasel.

A konecne naposled.
Kdysi tady probehl dotaz ohledne portace "Pegase" pod Linux.
Nevite nekdo o tom neco novejsiho ?
Jsa zhyckany timto programem ktery dovedl mailovani k (podle
mne) dokonalosti nejak nejsem s dostupnymi programy spokojen.
(Vubec tim nechci shazovat existujici programy, jenom se
proste jedna o produkt presne pro mne.)

Budu vdecny za jakykoliv tip / napovedu.

Dekuji.

   Petr