prepinani rozliseni v XWindows + mailer

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Leden 31 17:28:18 CET 2001

> Mam novy monitor (hec !)

a ja zas tak stari ze ho chceli do muzea ;)

> a tak jsem musel nove nastavit
> x-ka. Vse jede, jenom by me zajimalo jak muzu prepinat
> mezi ruznou barevnou hloubkou obrazu - jestli to tedy jde.
> Prepinac rozliseni (Ctrl-Alt-+) mi totiz prepne jenom v ramci
> jedne barevne hloubky.
> V XF86Config mam obe hloubky nastavene, takze problem bude
> nekde mezi zidli a klavesnici...

co ja viem tak xfree-3.x to nevedia a zevraj to chcely a mozno aj je v
xfree-4.x

> A jeste dalsi dotaz - jak muzu odstranit virtualni velikost
> obrazovky ?
> Kdyz se prepnu do 800x600 tak je zobrazovana plocha vetsi
> nez plocha monitoru ale v XF... jsem nic blizsiho nenasel.

nie. ja si myslim ze to je kvoli tomu co bi to porobilo problremov
programom.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.