386 jako univarsalni PC

Ji?í Mlíka jmlika na volny.cz
Středa Leden 31 22:11:58 CET 2001

> Mam nasledujici problem. Mam 386ku a koupim k ni disk cca 100 MB. Ma
> kompletne zabezpecit kontrolu bytu, ovladani nekterich zarizeni apod.
> Provozovana musi byt bez monitoru a s PC propojena pomoci serioveho portu.
> Zakladem ma byt operacni minidistribuce Linux (jaka?) a ovladani PC pouze
> pomoci ssh. Mam zde ale jeden dost velky problem. Hodilo by se ovladani z
> windows (jak to udelat pres seriak?) a potrebuji to programovat v necem
> rozumnem (existuje neco jako pascal pro linux?).

Ano, Free Pascal Compiler, doporučuji. Mám rád Pascal :-)

> Nekdo mi doporuci samozrejme C++, ale v tom se ucim, takze je nevhodne.
> Samozrejme by se dalo mluvit o PERLu, ale na tom taky nejsem moc dobre.
>
> Take mam problem s propojenim, uz mam obsazene skoro cele PC a na jednom
> seriaku mam databanku a na druhem bude infraport. Vi nekdo jak to chytre
> vyresit?

Co, nějaká jetá síťovka? cca 100 kč = pakatel

> Vsem diky za pomoc a i pripadne rady ja PC odhlucnit tak, aby nebylo vubec
> slyset.

Jo, s tím odhlučněním, by mě to také zajímalo. Nějaké řešení na odhlučnění
má firma Mironet.
Jinak, Váš nápad mě zaujal. Až to uděláte dejte nějak vědět jak to funguje
a co všechno můžete ovládat.

     S pozdravem
                             Jiří Mlíka