syslinux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 30 07:26:36 CET 2001

> Ten image diskety tam primo videt byt nemusi, protoze muze lezet mimo
> strom
> vypalovaneho CD. Ale na CD nekde je, kdyz to z neho bootuje. Myslite, ze
> je
> to ulozeno v tom catalogu? Me jde o to, jak to dostat z vypaleneho cedecka
> zpet.

V catalogu ne. boot.catalog je samostatny soubor.
> Vanous

Nevim presne jak to funguje v radce s mkisofs, musel bych se podivat do manu
a linux tu po ruce nemam. Ja pouzivam na vetsinu operaci grafickeho rozhrani
X-CD-Roast, jen na "specialitky" si ponechavam radek. A prave X-CD-Roastu je
pro umisteni boot.img a boot.catalog volba. Proc je mozne umistovat jinam
nez do korene vam nevysvetlim, protoze to nevim. Co vim vsak bezpecne, ze
kdyz dam boot.img a boot.catalog jinam nez do korene, jsou s bootovanim
takoveho CD na nekterych PC problemy.
V kazdem pripade by nemel byt problem boot.img na bootovatelnem CD najit.
Maximalne v nekterem adresari do urovne jednoho zanoreni. Projedte to rucne,
pokud tam nemate kvanta adresaru, nebo pouzijte nejake utility pro hledani
souboru a hledejte neco co obsahuje slovo "boot".

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz