Jak na SuSE ( Bylo Re: sifrovany souborovy system )

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červenec 4 00:27:03 CEST 2001

On Tue, 3 Jul 2001, Pavel Janik wrote:

> sifrovaneho souboroveho systemu. Dnes sem Yenya poslal, kde si ji muzete
> stahnout. Jinak viz archiv teto konference...
  ^^^^^^^^

Tak toho se chytnu...

Stahnout si ji sice muzu, ale to je asi tak vsechno.

Prosel jsem si adresare s referencni dokumentaci, precetl soubor README,
ale NIKDE jsem nenasel navod, jak si ty postahovane adresare nejak
nainstalovat?! Vsechny navody a manualy hovori od zacatku pouze o
instalaci z CD.

Nevim, jaka je velikost adresaru, ale urcite to budou radove stovky
megabajtu...

Mohl bych touto cestou pozadat o nejaky strucny navod, co v takovem
pripade delat?

A na zaver bych si dovolil male povzdechnuti:
Proc nejsou na FTP ISO obrazy, vzdyt se tim resi vsechny problemy.
To opravdu nelze uvolnit ISO obrazy aspon starsich verzi, kdyz jsou
aktualni "tabu"?
V porovnani s tim, jak sve distribuce zverejnuji jine firmy je toto
chovani dost "zvlastni".

R.V.