mutt + wmaker

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Červenec 4 13:54:29 CEST 2001

Pokousel jsem se dostat do archivu, ale nejak mi nejde konektnout
www.linux.cz.

proto se ptam tady:
   pozivam jako winmanagera wmaker jsem s nim naprosto spokojen az na
jednu malickost: kdyz spustim v x-terminalu mutt tak vidim jen cernou
obrazovku, program zcela evidentne bezi, ale neni nic videt. zkousel
jsem spoustet jiny terminal (misto aterm xterm) vysledek je ten samy,
pak jsem zkousel jeste zmenu promene TERM, vysledek je tez nulovy :((

nevite nekdo co s tim, urcite to uz nekdo resil..

diky
   jir kratochvil