mutt + wmaker

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Červenec 4 15:53:45 CEST 2001

On Wed, Jul 04, 2001 at 01:54:29PM +0200, Jiri Kratochvil wrote:
> proto se ptam tady:
>    pozivam jako winmanagera wmaker jsem s nim naprosto spokojen az na
> jednu malickost: kdyz spustim v x-terminalu mutt tak vidim jen cernou
> obrazovku

Jake mate nastavene barvy pro mutt? Zkuste z /etc/Muttrc, ~/.muttrc a
vsech includovanych zakomentovat vsechny radky zacinajici "color".

Zkuste
rxvt -fg black -bg white -e mutt
rxvt -fg white -bg black -e mutt
Stejny vysledek?

Zkuste spoustet mutt s ruznymi TERM promennymi:
TERM=vt100 mutt
TERM=linux mutt
TERM=xterm mutt
Stejny vysledek?

Zkuste mutt prekompilovat.

Pokud vubec nic nepomuze, napiste vsechny verze souvisejicich
programu/knihoven na vasem systemu + distribuci.

Preji hezky den

P.S. S Window Makerem by to nemelo vubec nijak souviset

--
   Martin Mačok
  underground.cz