Kernel panic po kompilacii kernelu

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Středa Červenec 4 14:09:20 CEST 2001

> v techto pripadech by to imho rvalo neco jako "cannot mount rootfs" a ne
> ze nenajde init.

Vsak prave....

Po dlhsom skumani som kdesi na redhat.com nasiel src.rpm na mount. Nejaku
zrejme novsiu verziu. Skusim sa s tym pohrat. Zatial som len (pre klud duse)
skusil kompilovat 2.2.14 z distribucie RH 6.2, aby som preveril principialne
postup. Nakolko vsetko islo bez problemov, postup bol dobry, tak budem dalej
patrat, ci skutocne nebude problem s mount. Podla vypisov na konzole by to
mohol byt nespravne namontovany filesystem a teda po skonceni bootu kernelu,
ked by mal odovzdat riadenie na init, ho nevie najst. Tusim prave vtedy by
mal premontovat z RO na RW.

Inak nastavenia lilo.conf a spustenie lilo pre rebootom a podobne veci boli
vporiadku, nie je to trivialny problem. Nedodrzanie minimalnych poziadaviek
by to mohlo byt, ale hlavne komponenty (kompilator, kniznice, utility) su
vporiadku, usudzujem z toho, ze z rovnakeho CD som instaloval uz niekolko
masin, ale s kernelom 2.2.18+ a tento ma rovnake poziadavky a vzdy mi to
bezalo na prvy pokus.

Pekny den.
Ing. Miroslav Cabarka
mcabarka na arka.sk