chyba v jadre 2.2.19?

Jan Klugl jan.klugl na pikeelectronic.com
Středa Červenec 4 08:37:44 CEST 2001

Zdravim,
mam doma na PC takovy zajimavy prob [RH6.2]: mc mi dokaze zatuhnout
cely system. Problem je vyvolatelny kdykoli, staci:
1/ pustit mc
2/ prepnout se do /usr/X11R6/include/X11
3/ F3 na Xlib.h
4/ 3x Page Down
a je to na hard reset [ani magic SysRQ nezabira].
Tuhne to i pri prohlizeni jinych souboru, tento jsem si jen zapamatoval.
Chyba na filesystemu neni, Xlib.h jinak [vi, more, less] normalne
prohlednu.

IMHO o verzi mc ani moc nejde, nemelo by to prece zastavit cely system.

Muze to byt hw-em? Vse ostatni funguje OK, kompilace jadra i cehokoli
jineho, X, tuner, zadny problem.

Jeste neco: Ztvrdne to jen v konzoli, pokud totez udelam v XTermu,
zadny hryz se nekona.

Nejaky napad? Bude jadro 2.2.20? :) Nejaky zpusob jak zachytit problem?

Dik, mc pouzivam docela rad...

--

                                    Jan Klügl