chyba v jadre 2.2.19?

Středa Červenec 4 16:50:07 CEST 2001

On Wed, 4 Jul 2001, Jan Klugl wrote:

> mam doma na PC takovy zajimavy prob [RH6.2]: mc mi dokaze zatuhnout
> cely system. Problem je vyvolatelny kdykoli, staci:
> 1/ pustit mc
> 2/ prepnout se do /usr/X11R6/include/X11
> 3/ F3 na Xlib.h
> 4/ 3x Page Down
> a je to na hard reset [ani magic SysRQ nezabira].
> Tuhne to i pri prohlizeni jinych souboru, tento jsem si jen zapamatoval.
> Chyba na filesystemu neni, Xlib.h jinak [vi, more, less] normalne
> prohlednu.
>
> IMHO o verzi mc ani moc nejde, nemelo by to prece zastavit cely system.

V 2.2.19 se nejake chyby nasly (i kdyz si nevzpominam, ze by nekdo
zminoval tohle). RH vydali novy update:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/updates/6.2/en/os/i386/kernel-2.2.19-6.2.7.i386.rpm

Alan vydava pre-patche (posledni je sestka):

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/kernel/people/alan/2.2.20pre/

Takove zatuhnuti se odhaluje tezko. Jako prvni krok je potreba zjistit,
jestli je to HW zavisle (tj. jestli po prendani do jineho PC to bude delat
taky).

--
                        Milan Kerslager