3c905C - zkusenosti

tomas.huryn na nextra.cz tomas.huryn na nextra.cz
Středa Červenec 4 16:45:54 CEST 2001

Dobrý den,
nyní jsem se přihlásil do této skupiny, takže pokud se již na toto někdo
ptal, omlouvám se za znovuseptaní.
Problém: PC s OS RH 6.2, 3 síťovky 3com 905C. První síťovka (eth0) je
zapojena do switche, druhá (eth1) je zapojena křížovým kabelem do druhého
PC, třetí je nazapojena (eth2). Ovladač jsem použil 90x od 3comu,
zkompilovaný pro moje jádro. Po nahození eth0 je vše vpořádku, síť
funguje. Po nahození eth1 vypíše hlášku: network unreachable, rozhraní se
nahodí, ale z druhého PC lze pingnout jen na eth0 a ne na další počítač
na síti.
Navíc s 905B stejná konfigurace funguje. Nevíte někdo čim to je?
Děkuji Tomáš Hurýn

On 7/3/01, 9:21:18 AM, ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz (xmail listy) wrote
regarding 3c905C - zkusenosti: