3c905C - zkusenosti

Čtvrtek Červenec 5 02:05:22 CEST 2001

On Wed, 4 Jul 2001 tomas.huryn na nextra.cz wrote:

> Dobrý den,
> nyní jsem se přihlásil do této skupiny, takže pokud se již na toto někdo
> ptal, omlouvám se za znovuseptaní.

A co takhle se podivat do archivu konference na adrese http://www.linux.cz
?? Zrovna tohle se probiralo za posledni tyden 2x !!!.

Pouzijte modul 3c59x, nastavte kartu pomoci DOSovych nastroju nebo
pouzijte jinou kartu. Mate aktualni jadro (v updatech je 2.2.19, novejsi
ovladac pro 3Com karty se da najit na siti). Ve 2 dny starem mailu byly
adresy:

http://www.uow.edu.au/~andrewm/linux/#3c59x-2.3
http://www.scyld.com/network/vortex.html

--