RH7.1cz a XFS 1.0 (SGI filesystem) - vyreseno, long

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:18:16 CEST 2001

| Odesílatel: Vaclav Dvorsky <hufhendr na atlas.cz>
| prave jsem nastartoval RedHat Linux 7.1 cz na XFS. Pokud Vas zajima, jak
| jsem toho dosahl, ctete dale. Predem musim upozornit, ze muj postup asi
| neni uplne nejcistejsi, ale funguje.
|
| Takze nejprve jsem si stahnul a vypalil SGI XFS for Red Hat Linux 7.1
| Installer http://linux-xfs.sgi.com/projects/xfs/1.0_installer.html - na
| CD ma neco pres 300MB.

Dobry den,

a zkousel jste takto i CD

ftp://oss.sgi.com/projects/xfs/download/testing/Release-1.0.1-PR3/iso/xfs-1.
0.1-PR3.iso

anebo jen modifikovanou anacondu

ftp://oss.sgi.com/projects/xfs/download/Release-1.0/updates/anaconda-update-
May07-14.img

kde nabootujete z diskety a nypisete "linux updates"

Ja jeste ne (nebot vsechno zkuosim ve vmware na lenochovi P-233MMX kde
instalace trva 1-4 hodiny).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz