Problemy se zvukovkou CM8738

Petr Klusek klusek na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:37:32 CEST 2001

Zdravim vsechny uzivatele linuxu

Obevil se u mne jeden problem a to v konfiguraci zvukove karty. Instalace
probehne v poradku a i sndconfig najde spravnou zvukovku. Jenze kdyz spustim
treba xmms tak chvili hraje a pak se automaticky vypne, zkousel jsem to pod
OSSdriver i ARTS a vysledek je pokazde stejny. Take mi treba jen obcas
najede zvuk v kde. Jinak ke konfiguraci pocitace Mam celeron 500 ,128 MB
RAM, zvuk. k. CM8738 integrovana na desce. Se svymi zacatecnikovymi
znalostmi se mi stale nedari to zprovoznit. Dik za jakoukoliv radu.
Petr