SDL a NVIDIA

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Červenec 6 14:27:26 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> To neni potesujici. To se radeji nebudou pouzivat prislusne aplikace.
> Skoda .... :-(

     Nesouhlasím, to necháte tu kartu v počítači hnít bez pořádného
využití. Stála Vás přeci peníze, tak ať pořádně maká, ne?
     Já jsem si koupil Rivu právě proto, abych měl HW akcelerované OpenGL
pod Linuxem, protože OS pod kterým nefunguje HW alcelerace 3D je dnes k
ničemu (pro učité použití, samozřejmě).
     Rozhodně se neobávám, že by se to v dohledné době nevyřešilo.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka