SDL a NVIDIA

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červenec 6 15:25:37 CEST 2001

Jiří Mlíka wrote:

>      Nesouhlasím, to necháte tu kartu v počítači hnít bez pořádného
> využití. Stála Vás přeci peníze, tak ať pořádně maká, ne?

Taky jsem si to rikal. Jenze, ten pocitac neni muj. Bude ho pouzivat
naprosty laik zvykly na Wokna. Chce to prihlasovani v grafice.
No tak nebudou zabavne aplikace ... :-((( Navic jsem jeste nevyzkousel,
jestli by to start v runlevelu 3 opravdu vyresil. Ovsem, kdyz jsem to
do runlevelu 3 shodil z 5, tak to nefungovalo.

>      Já jsem si koupil Rivu právě proto, abych měl HW akcelerované OpenGL
> pod Linuxem, protože OS pod kterým nefunguje HW alcelerace 3D je dnes k
> ničemu (pro učité použití, samozřejmě).
>      Rozhodně se neobávám, že by se to v dohledné době nevyřešilo.

Se starsimi ovladaci to funguje?

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky