PHP4.0.4pl1+ freetype-1.3.1-7 a problem s "s" s hackem

Loe loe na loe.cz
Pátek Červenec 6 16:53:57 CEST 2001

Dobry den,
chtel bych pozadat nekoho, kdo pouziva, nebo ma zkusenost s generovanim
grafickeho textu (ttf) z PHP (php4.0.4pl1 - distribuce RH-7.0).
Vse jsem si, zda se nainstaloval spravne, ale nefunguje mi hacek u jedineho
pismene-"s".
"S" hackem se zobrazuje jako maly ctverecek.
Jelikoz se jedna pouze o jedno pismeno a vsechny ostatni funguji,
predpokladam ze se jedna o  chybku v nejake knihovne - asi ve "freetype".
Mohl by mi poradit nekdo, kdo tento problem resil, nebo vi jak ho vyresit?
Predem dekuji.
Leos V.