PHP4.0.4pl1+ freetype-1.3.1-7 a problem s "s" s hackem

Sobota Červenec 7 17:22:07 CEST 2001

On Fri, 6 Jul 2001, Loe wrote:

> chtel bych pozadat nekoho, kdo pouziva, nebo ma zkusenost s
> generovanim grafickeho textu (ttf) z PHP (php4.0.4pl1 - distribuce
> RH-7.0). Vse jsem si, zda se nainstaloval spravne, ale nefunguje mi
> hacek u jedineho pismene-"s". "S" hackem se zobrazuje jako maly
> ctverecek.

Proc by to mela byt zrovna chyba v FreeType? Ve FT zadne chyby
nejsou. :)  (Tedy samozrejme obcas ano, ale takhle blba chyba asi ne.)

Nejpravdepodobnejsi pricina je IMHO ta, ze text je ocekavan v jednom
kodovani (rekneme ISO 8859-2) a vy ho zadavate v jinem (rekneme
idiosykraticke wokenni kodovani 1250 -- pri uvedene kombinaci by
nefungovaly jeste nektere dalsi znaky, napr. z s t s hackem, ale to lze
snadno prehlednout).

Dalsi moznost je, ze nekde uvnitr v PHP je spatne tabulka prekladajici
zadane znaky do Unicode a chyba je zrovna na polozce pro pismeno
s s hackem.

Pak je zde vzdycky moznost, ze je chyba ve fontu (specialne v tabulce
cmap). Co je to za font?