Problemy se zvukovkou CM8738

Petr Klusek klusek na centrum.cz
Pátek Červenec 6 21:33:08 CEST 2001

Zdravim vsechny

>Co to znamená chvíli hraje?
Zkratka chvilku funguje prehravani mp3 a pak nahodne jak by nekdo zmackul
stopku na xmms a prehravani se zastavi. Podotykam ze kdyz zmacku zase play
tak to zas na chvilku funguje asi 30 s a pak zas to vypne.

>Špatně nastavené IRQ, nebo DMA.
Nejsem si jist, ale vychazim z toho ye pokud to smdconfig spravne detekuje
tak by problem v tom nemel byt. Nevim kde si to mam overit.

>Je v logu zapsána nějaká chyba ?
V kterem logu? V .xsession-errors jsem nasel  toto:

Error while initializing the sound driver:
device /dev/dsp can't be opened (Device or resource busy)
(jako prilohu posilam cely vypis jsou tam i nejake dalsi chyby o kterych
toho moc nevim).

jinak bych chtel rici ze ten samy problem jsem mel i v RED HAT 7.0 i v
Mandrtake 8.0.