X-ka odmítají mody

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Červenec 6 23:34:14 CEST 2001

     Dobrý den

     Pomocí xvidtune jsem si nastavil některé parametry, které vylepšovaly
frekvenci monitoru. Nechal jsem si vypsat příslušné ModeLine a vložil jsem
je do XF86Config-4. Při startu X-ka módy nepřijmou a v logu se objeví
následující hlášení:

   (WW) NVIDIA(0): Mode "1152x864" has %; discarding mode
   (WW) NVIDIA(0): Mode "1280x1024" has %; discarding mode

     Že mód má "procento" je nádherná chybová hláška odpovídající spíše
jednomu operačnímu systému, který jsem používal dříve, ale vůbec mi
nepomohla problém vyřešit.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka