Problemy se zvukovkou CM8738

David Majda david.majda na seznam.cz
Sobota Červenec 7 17:56:07 CEST 2001

Instalace
to pod

Mam uplne stejny problem (do pismene shodne symptomy) na RH 7.1 CZ se
stejnou kartou taky integrovanou na mainboardu. Zkousel jsem hledat
dirvery, ale zadne, co jsem nasel na netu, nebyly novejsi nez ty v
jadre. Totez plati o originalnich od vyrobce.

   > Co to znamená chvíli hraje?

Proste pustim MP3 v XMMS, normalne to hraje a treba po minute se to
zarazi. Kliknu na 2x na "pause" a jede to normalne dal, a pak se to
treba zastavi znovu. Nadaji se vysledovat zadne urcite casy, zadne
urcite pisnicky, proste v tom zdanlive neni zadna logika :-(

   > Špatně nastavené IRQ, nebo DMA.

Vse je uplne stejne jako we Win.

Mimochodem, napsal jsem mail autorovi driveru s popisem problemu.
Uvidime, jestli pomuze...

E-mail: david.majda na seznam.cz
WWW:    http://dmajda.hyperlink.cz

Live long and prosper!