Problemy se zvukovkou CM8738

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 7 20:16:23 CEST 2001

On Sat, 7 Jul 2001, David Majda wrote:

> Mimochodem, napsal jsem mail autorovi driveru s popisem problemu.
> Uvidime, jestli pomuze...

Ještě mě napadlo - je to skutečně ten čip ?
Koukni na MB přímo na čip.

Mám podobný MB v kterém je starší odrůda tohoto čipu na ISA a originál
ovladače mi hrají, ale nic nenahraji - pídil jsem se po důvodu a zjistil
jsem že kdo má čip označený CMIxxxx tak nahrává a já mám na MB údajně
100% kompatibilní i se hlási v biosu jako CMIxxxx, ale na čipu je napsáno
HTxxxx a podle mých skušeností není 100% identický.

Nemáte tam tedy pouze nějakou kopii CM8738 která není 100% kompatibilní ?

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne