EXT2_fs error

Pavel Smrèka smrcka_p na volny.cz
Sobota Červenec 7 05:16:39 CEST 2001

Rad bych poprosil o pomoc:

Faze 0
behem bezne prace v RH7.0 + X-Window (editace textuv xfte) se mi neco
stalo se souborovym
systemem - najednou nic neslo ulozit, zadne soubory ani adresare nebyly
k nalezeni, podivne hlasky, samozrejme neslo se normalne odhlasit
(prislusne
skripty taky nebyly nalezeny).

Faze 1
resetoval jsem pocitac.
pri zavadeni se objevila na konci hlaska:

EXT2_fs error (device ide0(3,4)): ext2_check_descriptors: Block bitmap
for group 25 not in group (block 1867778) !
EXT2_fs: group descriptors corrupted ! Invalid session number or type of
track
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:04

a pochopitelne na tom to chcipnulo uplne.

Faze 2
zavedl jsem z CD-cka RH7 system jako RESCUE,
posleze jsem se pokousel pomoci e2fsck obnovit MBR,
ale bezvysledne (tim to asi neni)
fdisk vidi spravne vsechny moje oddily (mam je poznamanane ze drivejska)

ale mount nefunguje - nejde to pripojit.

Rad bych si z havarovaneho systemu zachoval par souboru z HD.
Nevedel by nekdo, jak informace zpristupnit ?
Na disku mi zije maly oddil s MS-DOSEM, ktery jde pres LILO normalne
nabootovat.

Predem diky !
Pavel Smrcka.