SDL a NVIDIA

Jiri Cerny jirka.centrum na centrum.cz
Neděle Červenec 8 10:03:26 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> P.S.: To jsme tu jenom dva, kteri pouzivaji pod Linuxem NVIDIA kartu? :-O

Jisteze nejste jen dva, ale myslim si, ze rozdily v nasi konfiguraci a
vas specificky problem vylucuji moznost nejake jine reakce, nez pouze
konstatovani, ze u mne funguje skvele. Ale ...

mdk8.0, Geforce 256, nvglx 0.9-769 (zdalo se mi ze tento je oproti
1.0-1251 trochu ohleduplnejsi vzhledem k objemu alokovane pameti), X
4.1, SDL 1.2

a vzhledem k tomu, ze nemuzete upgradovat je na case uzavrit muj "prispevek"

snad se najde nekdo, kdo se setkal s timto problemem i resenim

Jiri Cerny