SDL a NVIDIA

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Neděle Červenec 8 12:58:38 CEST 2001

    ML> P.S.: To jsme tu jenom dva, kteri pouzivaji pod Linuxem NVIDIA
    ML> kartu? :-O

Ne, já jsem ten zgarb také ještě pořád nevyhodil.  Od té doby, co jsem
zhruba před týdnem zvětšil velikost virtuální paměti na své pracovní
stanici z 384 na 512 (!) MB, se mi ten počítač zhroutil pouze jednou a
to si ještě nejsem zcela jist, že za to mohly ty ovladače od NVIDIA,
i když je to pravděpodobné.

Ale nedivil bych se, kdybychom byli jenom tři :-), protože to chce
opravdu velkou trpělivost používat kartu s ovladači, které stabilitu
systému snižují pod úroveň Windoze. :-((

Milan Zamazal

--
Wasting somebody else's time strikes me as the height of rudeness.
						      Bill Gates