vypnuti automount v MDK8

Leos Literak Leos.Literak na 12snap.cz
Pondělí Červenec 9 14:24:07 CEST 2001

> Jinak mam s touto ficurou evlmi dobre zkusenosti, je to dost pohodlne,
> zvlast pokud neco hledate na CD discich, tak se to vymenovani bez
> mountovani docela hodi.

Prijemne to urcite je, ale nejak to brani ve vypisu pouziteho mista
na danem vymennem medii skrze prikaz df. Chtel jsem vedet, kolik mam
jeste mista na CD-R a df -h /mnt/cdrom mi to nezjistil :-(

> Problem jsem ale take zaregistroval, zustaval mi tam nekdy u jedne masiny
> stary obsah adresare, pomohlo pouze init 1.

to se mi stalo u jednoho CD-R, ktery nebyl spravne vypalen, chybelo poslednich
par mega. presto jsem to zkusil, co to udela. tree to nacetlo spravne.
ale u souboru, ktere uz nebyly vypaleny, to hazelo pochopitelne chyby.
kdyz jsem tam potom dal dalsi CD, zustal tam minuly obsah. pomohl az reboot.
btw to cdcko obsahovalo MDK8 disk 2 :-)

	Leos

Leos Literak
Software Engineer