vypnuti automount v MDK8

Pondělí Červenec 16 10:57:47 CEST 2001

Z to reference na Mandrake jsem usoudil, ze je rec o supermountu. Pokud
ne, pak se omlouvam, ze mlzim.

On Mon, 9 Jul 2001, Zdeněk Böhm wrote:

> Souhlas, strasne rychle si na to clovek zvykne a pak to chybi.
> Me osobne to s CDROMkou nedela zadne problemy (NEC 32x), ale blbne mi to s
> internim zipem. Poprve ho tam soupnu a on se automaticky primountuje, ale
> vydelat uz nejde jinak nez manualnim umountem a pak uz se musi mountovat a
> umountovavat rucne furt.

U nekterych zarizeni muze byt problem se zamykanim a/nebo s detekci vymeny
media. Kdysi jsem neco z toho zkousel opravovat, ale 1. nevim, zda si ty
opravy nasly cestu i do verze, co je v Mandrake, 2. i tak se mi to
nepodarilo opravit uplne (treba se mi obcas stane, ze nejde vyndat cd, ale
kdyz na nej jeste udelam ls, tak se to pak uz povede).

On Mon, 9 Jul 2001, Leos Literak wrote:

> Prijemne to urcite je, ale nejak to brani ve vypisu pouziteho mista
> na danem vymennem medii skrze prikaz df. Chtel jsem vedet, kolik mam
> jeste mista na CD-R a df -h /mnt/cdrom mi to nezjistil :-(

Priznam se, ze nemam tuseni, co je -h u df, nicmene problem je mozna
v tom, ze supermount byl v prubehu vyvoje upraven tak, aby samotne
statfs() nezpusobovalo pokus o namontovani media (protoze pak df bez udani
mista zpusobovalo, ze to sahalo na vsechny disketovky apod. a to nebylo
dobre). Staci pred tim provest nejakou jinou operaci, napr. vypsat
adresar.