Problem s bindem, dlouhy login, ( DLOUHE )

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Červenec 10 12:10:31 CEST 2001

Pavel West wrote:

> Dobry den,
>
> mam tady jeden takovy problem nad kterym si lamu hlavu uz asi tyden a
> zatim me nic nenapada.
> Na stroji s 2 x Pentium III(Katmai) 450 MHz, 512 MB mi bezi RH5.1 s
> jadrem upgradeovanym na
> 2.2.19, sendmail 8.11.3, bind 9.1.1rc6. Obcas se mi stavalo ze strasne
> dlouho trvalo prihlaseni uzivatele ( overeni hesla). V procesesch se
> zacaly hromadit ipop3d a uziatelsti
> mailovi klienti zacali upadavat na timeouty a server se postupne dostal
> do stavu kdy se prakticky nebylo mozne prihlasit ani na konzolu. Po
> [...]

Dobry den,
jenom uvaha. Kdyz jste upgradoval jadro na 2.2.19, zvetsil jste pocet procesu?
Default je 512 (z ftp.kernel.org) a je potreba jejich mnozstvi zvetsit asi na
3072 v /usr/src/linux/include/linux/tasks.h
Jinak na jadre 2.2.x bych asi radeji pouzival bind-8.2.4

Duda