Proxy a mail server

Leos Pohl leos.pohl na drevoterm.cz
Úterý Červenec 10 14:31:24 CEST 2001

amozrejme ze zvlast software na email a software na HTTP proxy (vyrazem
proxy" byla minena "HTTP proxy", ze ano?). Tady nejsme otroky obchodnich
ajmu, ktere veli vsechno splacat na jednu hromadu (a la jak pejsek
 kocickou varili dort) a predstirat, ze je to jeden nedelitelny balik,
by se na prodeji vic vydelalo. :)
---
myslel jsem HTTP proxy, jedna se mi o toto, momentalne funguje v siti NT 4.0
server jako PDC, bezi na nem winproxy, ktera je zaroven mail server (funguja
tak, ze vzdy v naplanovany cas se pripoji k inetu a stahne postu do mistnich
schranek, klienti si potom z techto schranek stahuji postu, vysvetluji to
proto, ze nemam zajem o mail server, ktery je neustale pripojen do internetu
, ale pripoji se pouze  obcas a stahne postu) a zaroven http proxy, problem
je s ISDN kartou ktera je v serveru, podle vseho dost casto zpusobuje
vytuhnuti serveru (je to AVM fritz PCI) a pomuze az restart, myslim, ze
pomuze dat tu kartu do jineho pocitace, a myslel jsem, ze by v tom pocitaci
mohl bezet Linux, pokud je to takto mozne, muzete mi doporucit nejaky mail
server a proxy?
Leos Pohl.