Proxy a mail server

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Červenec 10 16:17:22 CEST 2001

On Tue, Jul 10, 2001 at 02:31:24PM +0200, Leos Pohl wrote:
> myslel jsem HTTP proxy, jedna se mi o toto, momentalne funguje v siti NT 4.0
> server jako PDC, bezi na nem winproxy, ktera je zaroven mail server (funguja
> tak, ze vzdy v naplanovany cas se pripoji k inetu a stahne postu do mistnich
> schranek, klienti si potom z techto schranek stahuji postu, vysvetluji to

A neni to tedy spise POP3 klient? Anebo to pouziva SMTP ETRN?

> proto, ze nemam zajem o mail server, ktery je neustale pripojen do internetu
> , ale pripoji se pouze  obcas a stahne postu) a zaroven http proxy, problem
> je s ISDN kartou ktera je v serveru, podle vseho dost casto zpusobuje
> vytuhnuti serveru (je to AVM fritz PCI) a pomuze az restart, myslim, ze
> pomuze dat tu kartu do jineho pocitace, a myslel jsem, ze by v tom pocitaci
> mohl bezet Linux, pokud je to takto mozne, muzete mi doporucit nejaky mail
> server a proxy?

HTTP/HTTPS/FTP proxy server: squid
POP3 klient: fetchmail
SMTP server (pokud je potreba): ja doporucuji postfix, jini sendmail a
        jini qmail (a Petr Cech doporucuje exim ;-)
        Anebo pouzijte ten mailserver, ktery bude v te distribuci,
        kterou pouzijete (obvykle sendmail, Mandrake ma postfix,
        debian exim).

Vetsina potrebneho software je v kazde distribuci, jinak si to najdete
na freshmeat.net.

--
   Martin Mačok
  underground.cz